شب یلدا

اس ام اس هایی بامزه و جالب برای شب یلدا 

شب یلداتون مبارک. 

شمام مث من برنامه ریزی کردین تو این مدت اضافه تر کارای عقب مونده رو بکنید؟ 

 

*** 

یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را

باید جشن گرفت 

 . 

قیمت پماد سوختگی شب یلدا(چله)خیلی خیلی بالا میره.

اگه نگرفتی زود تر بخرش شاید هندوانه ای که گرفتی سفید در بیاد هااا

اون وقت لازمت میشه!!!

کارت پستال شب یلدا 

کارت پستال شب یلدا 

کارت پستال شب یلدا 

 

                                                                                                                       narges

شوخی با رستم!

شوخی با رستم!


چنین گفت رســتم به سهـــراب یل

که من آبـــرو دارم انــــــدر محـــل

مکن تیز و نازک، دو ابـروی خود
دگر سیخ سیـخی مکن؛ مـوی خود


شدی در شب امتــــــحان گرمِ چت
بروگــمشو ای خــاک بر آن سـرت
اس ام اس فرستادنت بس نبــــــــود
که ایمـیل و چت هم به ما رو نمـود


رهـا کن تو این دختِ افراسیــــــاب

که مامش ترا می نمــــاید کبــــــاب
اگر سر به سر تن به کشتن دهیـــم
دریغـــا پسر، دستِ دشــمن دهیـــم


چوشوهر دراین مملکت کیمــیاست
زتورانیان زن گرفتـــــن خطـــاست
خودت را مکن ضــــایع از بهــراو
به دَرست بـــپرداز و دانش بجـــــو


دراین هشت ترم،ای یلِ با کـلاس
فقـط هشت واحد نمـودی تو پاس
توکزدرس ودانش، گریزان بـُدی
چرا رشــته ات را پزشـکی زدی


من ازگـــــــــور بابام، پول آورم
که هــرترم، شهـریه ات را دهـم
من از پهلــــــوانانِ پیــشم پـــسر
ندارم بجــز گرز و تیـــغ و ســپر


چو امروزیان،وضع من توپ نیست
بُوُد دخل من هفـده و خرج بیست
به قبـض موبایلت نگـه کرده ای
پــدر جــــد من را در آورده ای


مسافر برم،بنـده با رخش خویش
تو پول مرا می دهی پای دیـــش
مقصّر در این راه ، تهمیــنه بود
که دور از من اینگونه لوست نمود


چنیـن گفت سهـراب، ایـــول پـدر
بُوَد گفـــته هایت چو شهـد وشکر
ولـی درس و مشق مرا بی خیـال
مزن بر دل و جان من ضــد حال


اگرگرمِ چت یا اس ام اس شویــم
ازآن به که یک وقت دپرس شــویم



Elahe

کی موافقه؟

سرکلاس: ۳ سیب داریم ، ۲ تای دیگر از علی میگیریم، حالا چنتا سیب داریم ؟

مشق شب: اگر یک هندوانه ۳ کیلویی را بین ۵ نفر تقسیم کنیم به هر یک چه مقدار میرسد؟

امتحان: علی ۱۲ موز دارد. قطار او ۷ دقیقه تاخیر دارد. وزن خورشید را حساب کنید! 

                           

                                                                                                                        narges

فوری

خبر فوری فوری

وقوع یک اتفاق بزرگ در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۲

این اتفاق صد در صد اتفاق می افتد

تمامی بزرگان نجوم این خبر راتایید کردند

در غروب ۲۱ دسامبر کم کم هوا رو به تاریکی خواهد رفت ، دانشمندان نام این پدیده را شب گذاشتند ! 

 

 

                                                                                                                          narges

آذرـ یه ماه نیست !
آذرـ ﯾﻪ ﻓﺮﻫﻨﮕﻪ !
آذرـ ﯾﻪ ﺳﺒﮑﻪ !
آذرـ ﯾﻪ ﺁﺭﺯﻭ !
آذر ـ ﯾﻪ ﻧﻌﻤـــﺖ ﺍﻟﻬﯿــــﻪ !
آذرـ ﯾﻪ ﺟﻮﺭ ﺯﻧﺪﮔﯿﻪ !
آذرـ ﮐﻠﮑﺴﯿــﻮﻥ ﺁﺩﻣـــﺎﯼ ﺟﺬﺍﺑـــﻪ ... !

ببببببلهههههه....این طوریاااس ;) 

 

                                                                                                                          narges 

مد؟

 

  

اگه قراره مد این باشه من ترجیح میدم بیخیال مد شم 

                                                                                                                            narges

تبلیغات

 

 

 

روشی جالب برای تبلیغ مردم به بستن کمربند 

                                                                                                                           narges

جنگ

فکر کن جنگ بشه
بعد با خواننده ها بریم به جنگ دشمن
.
.
.
.
.
.
.
علیشمس : بده اون کلاشینکوفو دست علیشمس کپلی موی فکلی 

 

  

یاس:من کسی نیستم با این تیرا دردم بگیره ولی این زخمیارو کی میخواد گردن بگیره

 

ساسی مانکن:نارنجکا کوجا اَن دنباله دامن کوتاهن

 

هیچکس:میخوام برم تانکا بالا بالاتر یاسر یاسر مرکز با ما تا ابد

 

تهی: کلت من گم شده و دنبال یک خشابه 

 

 

                                                                                        narges

آب ریزش بینی داشتم ، رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت بگیرم .دیدم تو عوارض جانبیش نوشته :
سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب دو بینی، اختلال در تشخیص، نارسایی کبد، نارسایی کلیه، نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی! ...پشیمون شدم ، میکشم بالا امنیتش بیشتره ! :| 

تازه باعث داشتن یه لنز طبیعی هم میشه

                                                                                                                          narges 


ساعت کار

اوقات بیکاری شما ، ساعات کار ماست!
توقف بیجا مانع کسب است!
نظر نمیدی تو وب قدم نزن،حواسِ مارم پرت کنی خوو :)))))

حتی شما دوست عزیز خخخخخخخخخ  پس اگه نظر نمیذاری دمتو بزار رو کولت بدو بیرون 

 

                                                                                                                               narges

ویندوز من

 

 

آخه کثافط من چی رو اوکی کنم؟ 

میبینین با چه ویندوزی طرفم؟ 

هرچی بهش میگم ویدوزجان آخه یکم حرف گوش کن .گوش نمیده اینجوری باهام رفتار میکنه.آخه شما بگین من که همه چیمو گذاشتم پای این، مزدم اینه؟ 

 

                                                                                                                      narges

سوال

یه سوال  

 

دلخوشیتون،امیدتون،انگیزه تون،هدفتون یا... تو زندگی چیه؟ 

حتما تو قسمت نظرات بگین برام جالبه بدونم. 

              

                                                                                                                             narges

واقعیت

 

 

                                                                                                                                                                narges

برفک

الان که فک میکنم میبینم من از اولم توهم داشتم :/

اونوقتا که بچه بودم،وقتی تلویزیون برفکی میشد،

میگفتم: واااای!

جنگِ مورچه های سیاه و سفید!!

و مینشستم همینجوری نیگاشون میکردم ..! :( 

 

ینی فقط باید به حال من افسوس خورد 

 

                                                                                                   narges

دوقلو

 

دوست میداری آیا یک قل بداشته باشی؟ 

                                                                                                                          narges

هنر نزد ایرانیان است و بس

آقا من کم آوردم، عکس کاملا گویاس ... 

 

 

 

                                                                                                                              narges

اه ه ه ه

چرا این جوریه؟

چرا هروقت می خوام یه پست بذارم، کامپیوتر هنگ می کنه؟ سیستم Restart می شه؟ اینترنت قطع می شه؟

چرا؟ آخه چرا؟ 

هروقت اومدم چندتا عکس قشنگ بذارم، بعد از نیم ساعت وقت گذاشتن، به هیچ نتیجه ای نمی رسم!

اگه شما دلیلشو فهمیدین، خوش حال می شم به منم بگین....!







Elahe

بدون شرح . . .

 این همه پول جمع میشه واسه کمک به غزه و کجاو کجا، 

آخه درسته که یه بخشی رو واسه ی کشور خودمون خرج نکنن؟ 

اونقدر که حتی پول خریدن یه بخاری گازی به جای بخاری نفتی رو نداشته باشیم؟ 

 

 

 

                                                                                                                         narges

منظورتون چیه؟!
نه دقیقا چه هدفی دارید؟!
فکر می کنید ما نمی فهمیم؟ 

آخه چرابعد از فوتبال ایران به فاصله نیم ساعت ال کلاسیکو رو پخش می کنید؟!
همین کارا رو کردید جوونا افسرده شدن 

                                                                                                                         narges

تعادل؟

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون 

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون 

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون 

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون 

 

SaliJooN.Info - گروه اینترنتی سالیجون 

 

خب من که چیزی واسه گفتن ندارم.شما چطور؟خوبین؟خوشین؟سلام برسونین به خانوم بچه ها 

                                                                                                                        narges