سوتی

سوار تاکسی بودم یکی از مسافرا خواست پیاده بشه ...

من پیاده شدم تا اون پیاده بشه ...

وقتی دوباره سوار شدم انقدر گیج بودم که گفتم سلام ...

راننده و مسافر بقلی یجوری که انگار تو دلشون میگن خدا شفاش بده بهم نگاه کردن ...

منم که زود متوجه سوتیم شده بودم ...

.. سریع دستمو گذاشتم روی گوشم که مثلا هندزفری تو گوشمه و گفتم سلام و شروع کردم به تند تند

حرف زدنو یدفه هم با اون فرد خیالی که باش حرف میزدم مثلا دعوام شد و صدامو بردم بالا ...

همون لحظه به راننده گفتم پیاده میشم ...

و برای اینکه قضیه طبیعی جلوه کنه تا تاکسی خوب دور نشده بود همینجوری تو خیابون الکی حرف میزدم ... :| 

                                                                                                         Narges

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره شنبه 30 دی 1391 ساعت 16:17

عجب بازیگری هستی خدابه داد شوهرت برسه

من که کلا ذاتا بازیگرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد